Πόσο μου αρέσουν τα ζευγάρια που έχουν την τέλεια επικοινωνία...


  • Κουρκουμπινάκι μου, καιρό έχουμε να βρεθούμε μόνοι μας. Πάμε μια βόλτα???
  • Πάμε...
  • Ωραία, πάρε τηλέφωνο να μας κρατήσουν τραπέζι στο restaurant.
  • Έλα βρε αγάπη μου, πάμε σε κανα barάκι να τα πιούμε...
  • Μα, κουρκουμπινάκι μου, στα barάκια πάμε με τους φίλους μας.
  • Οκ. Λοιπόν παίρνω εγώ τον Μήτσο. Αααα! Να του πω να φέρει και τον Στέφανο? Πωπω, πολύ γουστάρω, μωρό μου. Με έφτιαξες!!! Πάρε εσύ τα κορίτσια...
  • Εεεεεεεε, ναι. Πολύ... εεεε, χαίρομαι.... που σου άρεσε η ιδέα να ....βγούμε ΜΟΝΟΙ μας.
  • Γι' αυτό σε αγαπάω, ζαργάνα μου! Είσαι φοβερή! Πάντα προλαβαίνεις τις σκέψεις μου.
  • Σταμάτα, να με λες, ζαργάνα!!! Πόσες φορές στο έχω πει??? Δεν μου αρέσει ρε παιδάκι μου!!!
  • Μα τι έπαθες, ξαφνικά??? Δεν μπορώ να σε καταλάβω...
  • Αν μπορούσες, δεν θα είχαμε πρόβλημα!
  • Μα τι πρόβλημα??? Δεν μου είπες να βγούμε και σου είπα, ναι??? Μια ζωή, ανικανοποίητη, είσαι!!!
  • Μπα!?!?! Τώρα, δεν είμαι φοβερή?? Έγινα ανικανοποίητη??
  • Ρε ηλίθια, θα με τρελάνεις?? Ήθελες να βγούμε και σου είπα ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ... Τι λάθος έκανα ΠΑΛΙ????
  • Βρε άντε μου στο ...............! Άντε μη πω τίποτα χειρότερο!!! Μα#$$#%$^!!!!! Ακούς εκεί "ηλίθια"!!!!!!!!
  • Καλά, εγώ βγαίνω με τα παιδιά!!! Αν σου περάσουν τα νευράκια, έλα να μας βρεις!!!
  • ........................!
πηγή

Arkas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου